Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design: NoBrain
Picture: DeviantA.

*mmm...aj lajk it*

i najmanja sitnica bit će dovoljna
...mali filip dobrić

demian
drito
dritokonj
eewa
enrique
freeman
gracia
ilija
latitea
leb
pamsweetpea
provi
roda
tender
tija

od šume do koncertne dvorane

*linkovlje*

klubovi, zg
kset
mochvara
purgeraj
klape
za gitariste
reklame

kiki riki zanimacija
gold miner
tetris

glitter
tutorblog
blog.hr
forum.hr

fc forma
zet

*memories*

* ''PIŠI''
* nova moda
* njemu...
* što je to ljubav?
* ...nikada...
* guardian angel
* igra
* ništa novo
* ...
* nešto kao život
* kazna
* još jedna paleta
* terapija suncem
* ''grad bez boje''
* …TITITITA TITITUTU TIIIPATITITUUU…
* ...
* na sav glas
* jedan put, nada i vrijeme kao sudac
* preteško
* ''načoketani'' post samo za njega i činjenica o kućnom ljubimcu
* ''…s vrha brda svaka staza vodi nizbrdo…''
* zadnji pogled kroz ključanicu
* ''kaj ima?''
* nezahvalna
* nešto istinito i iskreno za privremeni rastanak
* prazno
* želja
* slomljena
* put u nepoznato i komadić neba
* ...još uvijek sviram pjesmu koju nitko ne čuje...
* sudbina
* deset tona
* što ja radim tu?
* primjerak kao takav: kokošinjac
* ubi amici, ibi opes
* novi pogled
* najdraže moje
* ...
* Vi
* pero
* trampolini i vlakovi
* bijelo govno
* frc
* prosjak i car
* …zijeeeev




njemu...



ne iden namore više
zanjih dana...bisan i sam sidin uz put

i opet san jidan na cili svit
volija bi umrit...šta ću bi živ?

jer ti si daleko...i tako mi fališ
misto ti čuvan........ako se vratiš

ti si daleko....godine duge
ja neznan di ću pobić o tuge

ne more niko i ništa te zaminit
pari da san ka napušten brod

i reka san svitu da mi više ne dolazi
...šta će mi svi?

....kad ti si daleko...sve si mi daje
pitat ću vitar di mi te šaje...

ti si daleko... godine duge
ja neznan di ću....pobić o tuge


26.09.2007. u 00:40

| .Komentari (3) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.